Lättläst — Synonymer, betydelse och användning
Vi hittade 1 synonymer till lättläst. Se nedan vad lättläst betyder och hur det används på svenska.
Lättläst betyder ungefär detsamma som läsbar. Se alla synonymer nedan.
Synonymer till lättläst
Vad betyder lättläst?
Lättläst betyder läsbar.
Hur används ordet lättläst?
Ordet lättläst används oftast mitt i en mening och uttalas precis som det låter.
Det kan även användas i mer formella sammanhang.
Lättläst förekomst i korsord
Låg Medium Hög
lättläst förekommer sällan i korsord.